Satisfacția Clienților

Cea mai importantă strategie a companiei este Betek Boya ve Kimya Sanayi A. ș.(Sa” Betek Boya ve Kimya Sanayi A. S.”), care produce vopsele, materiale de izolare și substanțe chimice pentru construcții, este de a asigura și menține satisfacția absolută a clienților.

În acest context;

* Reclamațiile și solicitările primite de la clienții noștri sunt evaluate, soluționate și soluționate în cel mai scurt timp posibil, cu o abordare transparentă, obiectivă și corectă, protejând toate informațiile clienților noștri în cadrul principiului confidențialității.

* Organizând procesul decizional în așa fel încât să compensăm pierderile clienților noștri, demonstrăm o abordare „orientată către client” în procesul de evaluare a feedback-ului clienților și în orice altă activitate a noastră.

* Prin feedback-ul clienților și instruirea periodică oferită angajaților noștri, ne străduim să ne îmbunătățim continuu serviciile și să prevenim reapariția plângerilor.

* Contribuim în mod constant la dezvoltarea meșterilor și dealerilor noștri, prin produsele furnizate și instruirea cu privire la utilizarea lor.

* Garantăm respectarea termenilor sistemului TS ISO 10002 de gestionare a reclamațiilor clienților și a tuturor legilor, legislației și altor condiții aplicabile care ne obligă să ne asumăm responsabilitatea,

Clienții noștri sunt cele mai importante părți interesate.